środa, kwiecień 08, 2020
image image image image
Kryzys koronawirus Kryzys koronawirus jest nieunikniony. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) informuje, że zarówno COVID-19, jak i grypa powodują choroby układu oddechowego i rozprzestrzeniają się w podobny sposób. Koronawirus rozprzestrzenia się poprzez małe kropelki płynu z nosa i ust chorego. WHO zauważa, że koronawirusy nie przeżywają długo na przedmiotach, takich jak listy czy paczki. Czytaj cały artykuł
Fajerwerki idealne na Sylwestra Planowanie sylwestra tygodniami, huczna zabawa, szampan i oczywiście fajerwerki... wszystko to składa się na wyjątkową imprezę, która pozostanie na długo w pamięci świętujących. Tradycja obchodzenia Nowego Roku jest znana wszystkim od wieków. Jej głównym punktem jest pokaz sztucznych ogni, odbywający się o godzinie 24:00. To wtedy żegnany jest Stary Rok i witany Nowy. Dziesiątki wystrzelonych petard rozjaśnia niebo. Jakie będą idealne? Czytaj cały artykuł
Akcesoria do drukarek warte zakupu Drukarki atramentowe i laserowe składają się z szeregu podzespołów. Mogą one ulegać zużyciu w wyniku codziennej eksploatacji urządzeń. Na szczęście większość z nich można zregenerować lub wymienić na nowe. Często alternatywą dla oryginalnych części są zamienniki. Dzięki temu tusze czy tonery można nabyć znacznie taniej. Zobacz, gdzie i co warto kupić. Czytaj cały artykuł
Kiedy opłaca się wynajem biura? Decydując się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej, musimy mieć - poza dobry pomysłem, stosownym budżetem i samozaparciem – również odpowiedni lokal. Taką powierzchnię biurową możemy kupić lub wynająć. Ta druga opcja jest ostatnio znacznie popularniejsza. Na co zatem zwrócić uwagę, wynajmując odpowiednie biuro i kiedy nam się to opłaca? Czytaj cały artykuł

Niezbędne akcesoria w biurze – czy wiesz co będzie Ci potrzebne?

niezbedne akcesoria w biurzeJeżeli właśnie urządzasz i porządkujesz własne biuro, musisz mieć na uwadze, że komputer i biurko to nie wszystko. Aby Tobie i Twoim pracownikom pracowało się komfortowo i wygodnie, należy zapewnić im odpowiednie akcesoria biurowe. W poniższym artykule wymienimy podstawowe wyposażenie biura, dzięki czemu dobierzesz je odpowiednio do potrzeb Twojej firmy.

Przechowywanie dokumentów w biurze

Każda firma z pewnością musi uporać się z nadmiarem dokumentów papierowych takich jak:

  • urzędowa korespondencja,
  • umowy,
  • rachunki,
  • faktury,
  • wiele innych dokumentów związanych ze specyfiką branży.

Prostym i niezwykle skutecznym rozwiązaniem są tekturowe teczki, które można zamykać na kumki. Takie teczki można podpisać odpowiednio wedle kategorii i wybrać odpowiednie kolory. Pozwoli to na zachowanie ładu i porządku w szufladach i na regale, jak również łatwiejsze odszukanie odpowiedniego dokumentu w każdej chwili. Warto zaopatrzyć się również w koszulki na ważniejsze dokumenty, których nie chcemy uszkodzić. Koszulki te są przejrzyste, dzięki czemu będziemy mogli swobodnie odszukiwać odpowiednie papiery, bez konieczności wyciągania ich.

Świetnym rozwiązaniem są również segregatory, które ułożone pionowo pozwolą aby w wygodny sposób przechowywać dokumentację biurową, uprzednio umieszczoną w koszulce. Segregatory można umieścić na regale, dzięki czemu zagospodarujemy przestrzeń i zachowamy ład i porządek.

Archiwizacja dokumentów w biurze – pudła i kartony

Każda firma posiada dokumenty, które są wciąż potrzebne i nie można ich wyrzucić, ale jednocześnie są rzadziej używane. Solidne i wytrzymałe tekturowe kartony zapobiegną osadzaniu się kurzu i wilgoci. W ten sposób zabezpieczone papiery można również umieścić na regale, zwłaszcza, jeżeli są ładnie zdobione. Będą stanowiły element dekoracyjny. Możesz również umieścić je w pomieszczeniu gospodarczym, posegregować i w każdej chwili odszukać potrzebną dokumentację. Nowoczesne kartony mają miejsce na etykietkę, na której opiszemy zawartość. Można w nich również umieścić całe segregatory. Ład i porządek to podstawa estetycznego biura i efektywności pracy.

Akcesoria biurowe

Niezbędnymi akcesoriami biurowymi, bez których nie można się obejść są:

  • zszywacz i rozszywacz,
  • dziurkacz,
  • papier w ryzie (do drukarki, kserokopiarki),
  • karteczki samoprzylepne wielokrotnego użytku,
  • markery kolorowe, zakreślacze,
  • nożyczki,
  • spinacze biurowe.

Może się to wydawać mało istotnym elementem prowadzenia firmy, ale wielu przekonało się już, jak o wiele lepiej pracuje się w biurze zaopatrzonym w powyższy asortyment. Jeżeli szukasz odpowiedniego lokum dla swojej działalności lub fachowej porady, wystarczy przejrzeć oferty biura do wynajęcia Kraków.

Podsumowanie

Odpowiednio wyposażone biuro będzie nie tylko ułatwiało pracę Twoim pracownikom. To również doskonała szansa na zwiększenie efektywności wykonywanej pracy oraz możliwość zapewnienia pracownikom komfortu psychicznego. Poukładane i posortowane dokumenty są ważnym elementem. Nikt nie chciałby tracić cennych godzin na przeszukiwanie stosu papierów.

źródło zdjęcia: pexels.com

Internetowe wydawnictwo prasowe

Serwis Norbertinum.com.pl to najciekawsze wydarzenia z kraju i ze świata, ciekawe artykuły z dziedziny nauki, kultury, a także rzeczowe informacje prawne i ekonomiczne. Na Norbertinum.com.pl przeczytasz o wydarzeniach sportowych, poznasz ciekawe miejsca z działu turystyka i zapoznasz się z najnowszymi osiągnięciami techniki.

Kontakt

Sitte.pl

kom: 606 281 023
tel: 81 473 2011

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.