piątek, czerwiec 05, 2020
image image image image
Dlaczego warto organizować wideokonferencje? Współczesne realia biznesowe wymagają wielu kontaktów pomiędzy klientami lub kontrahentami. Większość z nich można ogarnąć przy pomocy rozmowy telefonicznej lub poczty internetowej. Czytaj cały artykuł
Kiedy i jak czyścić kocioł CO? Sprawny kocioł CO to gwarancja energooszczędnego, ekonomicznego, a przede wszystkim bezpiecznego ogrzewania. Niezawodne funkcjonowanie urządzenia zależy jednak nie tylko od jego jakości i marki produktu, ale także od jego prawidłowego użytkowania i odpowiedniej konserwacji. Istotne znaczenie ma tu przede wszystkim regularne czyszczenie. Które elementy kotła należy czyścić oraz w jaki sposób i kiedy najlepiej to robić? Czytaj cały artykuł
Jak znaleźć hotel w atrakcyjnej cenie? Wakacyjny wyjazd to niestety duży wydatek. Przejazd, hotel, atrakcje, wyżywienie – wszystko kosztuje. Oczywiście, kiedy jesteś na wakacjach, ostatnie, o czym chcesz myśleć, to ograniczenia. Jednak jeśli odpowiednio zaplanujesz swój urlop, możesz zaoszczędzić sporo gotówki. Zwłaszcza że podjęte działania... nic Cię nie kosztują. Wypróbuj sposoby na znalezienie hotelu w niskiej cenie. Czytaj cały artykuł
Kryzys koronawirus Kryzys koronawirus jest nieunikniony. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) informuje, że zarówno COVID-19, jak i grypa powodują choroby układu oddechowego i rozprzestrzeniają się w podobny sposób. Koronawirus rozprzestrzenia się poprzez małe kropelki płynu z nosa i ust chorego. WHO zauważa, że koronawirusy nie przeżywają długo na przedmiotach, takich jak listy czy paczki. Czytaj cały artykuł

Aplikacja contact center dla twojego biznesu! Jak zorganizować działanie call center?

komputer2Współczesne call center muszą kroczyć po cienkiej linii między poprawą usług, sprzedaży i przychodów z jednej strony a kontrolą kosztów z drugiej. Gdy zostanie osiągnięte określone cele (co jest wykonalne, dzięki efektywnemu zarządzaniu call center) - rezultatem będzie firma, która będzie bardziej wydajna i produktywna na wszystkich poziomach. Nasuwa się pytanie.

Wydajne call center – jak je zorganizować?

By osiągnąć te wyżej wymienione, podwójne cele, należy ostrożnie zarządzać kosztami zatrudnienia, organizować szkolenia, nie zapominać o pomiarze wyników, a przede wszystkim mieć szeroko otwarty umysł na rozwiązania, takie jak wirtualne call center. Zanim jednak jako osoba odpowiadająca właściwą organizację całej pracy zajmiesz się każdym z tych elementów, musisz sobie uświadomić znaczący wkład elementu ludzkiego w sukces lub niepowodzenie operacji call center.

Jako kierownik call center musisz się zmierzyć z następującymi wyzwaniami:

  • zatrudnianie kompetentnych, wykwalifikowanych pracowników,
  • ustalanie konkurencyjnych przedziałów wynagrodzeń,
  • motywowanie i utrzymywanie umiejętności odpowiednie szkolenia.

 

Wybór i szkolenie personelu to bardzo obszerny temat, dlatego rekomendowane jest to, by zadbać o głębszy wgląd w to zagadnienie, by poznać bardziej szczegółowe wytyczne dotyczące aspektu zasobów ludzkich w zarządzaniu call center. Równocześnie jednak nie można zadbać i tematu technologii, która pomaga zarządzać całym procesem.

Call center: czynnik ludzki a stosowane technologie

Wybór i szkolenie personelu - oraz stosowanie sprawdzonych technik zarządzania to jedno, ale w celu zapewnienia naprawdę produktywnego środowiska call center i skutecznego zarządzania najważniejszymi zasobami ludzkimi niezbędny jest zaufane call center software. W tym kontekście zachęcamy do zapoznania się z propozycją Cludo.pl. Pod adresem https://www.cludo.pl/ można znaleźć bogaty zbiór nowoczesnych rozwiązań, które będą idealnym dopełnieniem czynnika ludzkiego w organizacji wydajnej obsługi firmowego call center.

Internetowe wydawnictwo prasowe

Serwis Norbertinum.com.pl to najciekawsze wydarzenia z kraju i ze świata, ciekawe artykuły z dziedziny nauki, kultury, a także rzeczowe informacje prawne i ekonomiczne. Na Norbertinum.com.pl przeczytasz o wydarzeniach sportowych, poznasz ciekawe miejsca z działu turystyka i zapoznasz się z najnowszymi osiągnięciami techniki.

Kontakt

Sitte.pl

kom: 606 281 023
tel: 81 473 2011

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.