sobota, sierpień 15, 2020
image image image image
Dlaczego warto organizować wideokonferencje? Współczesne realia biznesowe wymagają wielu kontaktów pomiędzy klientami lub kontrahentami. Większość z nich można ogarnąć przy pomocy rozmowy telefonicznej lub poczty internetowej. Czytaj cały artykuł
Kiedy i jak czyścić kocioł CO? Sprawny kocioł CO to gwarancja energooszczędnego, ekonomicznego, a przede wszystkim bezpiecznego ogrzewania. Niezawodne funkcjonowanie urządzenia zależy jednak nie tylko od jego jakości i marki produktu, ale także od jego prawidłowego użytkowania i odpowiedniej konserwacji. Istotne znaczenie ma tu przede wszystkim regularne czyszczenie. Które elementy kotła należy czyścić oraz w jaki sposób i kiedy najlepiej to robić? Czytaj cały artykuł
Jak znaleźć hotel w atrakcyjnej cenie? Wakacyjny wyjazd to niestety duży wydatek. Przejazd, hotel, atrakcje, wyżywienie – wszystko kosztuje. Oczywiście, kiedy jesteś na wakacjach, ostatnie, o czym chcesz myśleć, to ograniczenia. Jednak jeśli odpowiednio zaplanujesz swój urlop, możesz zaoszczędzić sporo gotówki. Zwłaszcza że podjęte działania... nic Cię nie kosztują. Wypróbuj sposoby na znalezienie hotelu w niskiej cenie. Czytaj cały artykuł
Kryzys koronawirus Kryzys koronawirus jest nieunikniony. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) informuje, że zarówno COVID-19, jak i grypa powodują choroby układu oddechowego i rozprzestrzeniają się w podobny sposób. Koronawirus rozprzestrzenia się poprzez małe kropelki płynu z nosa i ust chorego. WHO zauważa, że koronawirusy nie przeżywają długo na przedmiotach, takich jak listy czy paczki. Czytaj cały artykuł

Event marketing w centrum handlowym, czyli jak wyróżnić się na tle konkurencji?

centrum handlowe w warszawieGalerie handlowe sukcesywnie przestają się kojarzyć tylko z zakupami. Ich kolejne odsłony pokazują, jak wielki potencjał ma centrum handlowe. Warszawa to jedno z pierwszych miast, które do tego typu obiektów zaczęło zapraszać organizatorów eventów. Czy to dobry pomysł i jaki odnosi efekt w branży?

Nie tylko komercja

Pierwsze centra handlowe były typowymi obiektami, w których klient nastawiał się na zakupy. Duża przestrzeń marketu dawała ogromny wybór społeczeństwu, które nie było przyzwyczajone do takich luksusów. Dla wielu nie miało znaczenia, że część towaru była średniej jakości, ponieważ liczyła się jego dostępność. Kolejne ewolucje obiektów handlowych pokazały, że nie samym kupowaniem klient żyje. Zaczęło się pojawiać coraz więcej butików i punktów usługowych. Następne lata przyniosły ważny przełom w postaci przestrzeni, zagospodarowanej na rozrywkę. Od tamtej pory spora część konsumentów nie wyobraża sobie pójść do kina wolnostojącego, bo woli ten w galerii. Centrum handlowe w Warszawie coraz częściej otwiera się także na różne, w tym lokalne inicjatywy. Są to koncerty, spotkania z gwiazdą, działania edukacyjne oraz eventy.

Specjaliści od dobrej zabawy

Sektor centrów handlowych coraz więcej inwestuje w event marketing. To działanie, będące swoistym ukłonem w stronę klienta, nastawionego nie tylko na zakupy, ale przede wszystkim mile spędzony czas. Do organizacji imprez dla szerokiego grona odbiorców zatrudnia się specjalistów, którzy doskonale wiedzą, jak utrzymać zainteresowanie widzów. Event jest adresowany dla wszystkich, ponieważ grupą docelową są klienci, odwiedzający centrum handlowe. Warszawa żyje wieloma imprezami tego typu, uzależnionymi od okoliczności. Są one skierowane do dorosłych, dzieci, rodzin. Ich tematyka też jest różnorodna, można liczyć na eventy modowe, kulinarne, dotyczące profilaktyki zdrowotnej. Klienci lubią być na bieżąco z wszelkimi nowościami, dlatego chętnie testują potrawy, przygotowane w nieco inny sposób lub podpatrują trendy w modzie na nadchodzący sezon.

Eventowe centrum handlowe w Warszawie

Organizatorzy masowych imprez w obiektach wielkopowierzchniowych wiedzą, że najgorszym wrogiem imprezy jest nuda. Jest ona niedopuszczalna w sytuacji, gdy ideą wydarzenia jest zgromadzenie jak największej ilości uczestników. Musi być więc różnorodnie i na odpowiednim poziomie. Bywalcy sklepów cenią sobie imprezy cykliczne, dotyczące konkretnego zagadnienia lub okoliczności. Eventy z okazji Dnia Dziecka lub święta zakochanych zawsze cieszą się największą frekwencją. Podobnie jak imprezy, na których można sobie zrobić makijaż, dowiedzieć się czegoś o kosmetykach lub wziąć udział w konkursach. Zadowolony klient jest lojalny, więc z pewnością przyjdzie na kolejne wydarzenie tego typu, nawet jeśli jego tematyka nie będzie mu specjalnie bliska. Co więcej, poczuje więcej sympatii do konkretnego centrum handlowego niż innych obiektów tego typu.

Jakie eventy są obecnie najbardziej popularne? Coraz częściej chcemy być nie tylko widzami, ale też uczestnikami. Stąd dużym zainteresowaniem cieszą się warsztaty kreatywne, na których można wykonać spersonalizowane ozdoby. Za szczególnie miłą pamiątkę eventu uchodzi możliwość zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia, najlepiej w zabawnym anturażu.

Internetowe wydawnictwo prasowe

Serwis Norbertinum.com.pl to najciekawsze wydarzenia z kraju i ze świata, ciekawe artykuły z dziedziny nauki, kultury, a także rzeczowe informacje prawne i ekonomiczne. Na Norbertinum.com.pl przeczytasz o wydarzeniach sportowych, poznasz ciekawe miejsca z działu turystyka i zapoznasz się z najnowszymi osiągnięciami techniki.

Kontakt

Sitte.pl

kom: 606 281 023
tel: 81 473 2011

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.