Każdy przedsiębiorca wie, że w prowadzeniu biznesu względy wizerunkowe są niezwykle ważne. Jak Cię widzą, tak Cię piszą – głosi stare mądre przysłowie. I wiele jest w nim prawdy. Logotyp oraz materiały reklamowe mają wpływ na to, z jakimi wartościami nasza firma kojarzy się kontrahentom i klientom. Jak dobrze przygotować się do targów branżowych, aby móc zaprezentować się z jak najlepszej strony?
Po jakie systemy wystawiennicze warto sięgnąć?
Wszelkiego rodzaju wydarzenia branżowe, takie jak targi pracy, konferencje, szkolenia wymagają odpowiedniej oprawy. W przygotowaniu stoiska firmowego przydają się systemy wystawiennicze. Są one złożone z wielu różnych elementów, które można dopasować do własnych potrzeb i specyfiki branży, w jakiej działamy.
Do zwiększenia widoczności marki na wydarzeniach firmowych zdecydowanie sprawdzają się ścianki reklamowe. Na lekki aluminiowy stelaż naciągnięto tkaninę zadrukowaną logotypem czy hasłem przewodnim danej marki. Łatwość montażu i transportu oraz możliwość szybkiego uprania tkaniny w razie zabrudzenia to najmocniejsze strony tego produktu.
Do czego przydadzą się rollupy, flagi i standy reklamowe?
Dobrym rozwiązaniem są również rollupy. Dzięki nim można szybko uatrakcyjnić swoje stoisko reklamowe. Rollupy są tworzone z cienkiego aluminium, maszt i stopki, na których materiał reklamowy utrzymuje się w pionowej pozycji. Tego typu element jest w pełni składany i mieści się do dołączonej do zestawu torby. Jego waga wynosi 2,3 kg, co sprawdza się podczas wyjazdów na targi organizowane w innych miastach. To ekonomiczne i praktyczne rozwiązanie.
Ciekawym i niezwykle lekkim w swej formie elementem są flagi reklamowe. Występują one w kilku kształtach do wyboru, w zależności od osobistych preferencji. Flagi reklamowe sprawdzają się nie tylko wewnątrz pomieszczeń, ale także ustawione na parkingu czy przed budynkiem. Funkcjonalne podstawy utrzymują reklamę w pionie nie tylko na betonowej, ale także na trawiastej powierzchni. Duży wybór flag reklamowych można znaleźć na stronie internetowej https://www.retio.pl.
Innym elementem, bez którego trudno sobie wyobrazić stoisko firmowe na targach czy konferencji, są standy reklamowe. W tej kategorii warto wymienić wieżę reklamową w postaci składanej gabloty. Sprawdzi się ona świetnie do tego, aby umieścić na niej ulotki czy gadżety reklamowe, na przykład długopisy czy smycze. Wieżę można łatwo złożyć i umieścić w torbie transportowej.
W niektórych przypadkach wygodniej jest sięgnąć po jedno kompatybilne rozwiązanie, które łączy w sobie blat wraz z trybunką z szyldem marki. Wtedy dobrym pomysłem są stoiska prezentacyjne. Tego typu miejsca zapraszają klientów do zapoznania się z ofertą firmy. Warto rozstawić je podczas pikników, koncertów czy w supermarketach podczas promocji nowego produktu.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum at sem ut ipsum vestibulum euismod. Mauris et massa porta leo facilisis feugiat. Suspendisse id neque a sem facilisis blandit. Aliquam sem leo, commodo ut, rutrum auctor, iaculis nec, eros. Aenean massa. Mauris tincidunt. Vivamus consectetur, tortor sit amet dictum sagittis, urna lectus dapibus metus, ut congue ligula odio sed nunc. Suspendisse potenti.