Firmy, które pragną uzyskać dobrą pozycję na rynku, powinny się wyróżnić. Obok oferty produktów szczególnym z ważkich wyróżników przedsiębiorstwa może stać się dedykowany sklep internetowy.
To przedsięwzięcie, które dosyć wyraźnie eksponuje indywidualny pomysł przedsiębiorcy na formę sprzedaży oraz obsługę transakcji. Dzięki wyjątkowemu layoutowi dedykowanego sklepu internetowego można podwyższać wartość zakupów – np. poprzez wskazanie komplementarnych produktów lub krótkoterminowych promocji. Można także udostępniać klientom dodatkowe narzędzia wzmacniające handel – różnego rodzaju porównywarki, galerie, prezentacje produktów.
Znaczny wpływ na komentarze na temat platformy sprzedażowej ma poziom komunikacji z obsługą. W odniesieniu do dedykowanego sklepu internetowego – przy pomocy indywidualnego zestawu narzędzi dla poszczególnych pracowników – dostarczamy opcje, takie jak monitoring realizacji przesyłek, raporty albo wszelkiego rodzaju chaty.
Należy również przypomnieć o wizerunkowym aspekcie dedykowanego sklepu internetowego. Layout strony oraz układ podstron z towarami wpływa na rozpoznawalność serwisu. Stworzenie ich od podstaw będzie w większym stopniu efektywne, niż podmiana kart produktowych udostępnianych w szablonach. Dedykowane sklepy internetowe pozostawiają zdecydowanie więcej swobody w opracowywaniu user experience, niż byłoby to prawdopodobne w gotowych systemach handlowych, oferowanych w branży e-commerce.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum at sem ut ipsum vestibulum euismod. Mauris et massa porta leo facilisis feugiat. Suspendisse id neque a sem facilisis blandit. Aliquam sem leo, commodo ut, rutrum auctor, iaculis nec, eros. Aenean massa. Mauris tincidunt. Vivamus consectetur, tortor sit amet dictum sagittis, urna lectus dapibus metus, ut congue ligula odio sed nunc. Suspendisse potenti.