wtorek, maj 17, 2022
image image image image
Wiosna - uciążliwy okres dla alergików Gdy dni się wydłużają, a słońce lekko zbliża się do Ziemi zaczyna się następny okres wegetatywny roślin. Czytaj cały artykuł
Technologia vs sen Od jakiegoś wskazuje się na istnienie nowej choroby - bezsenność technologiczna. Pojęcie brzmi tak bardzo odlegle, że nawet nie myślimy, co oznacza i czy nas dotyczy. Jednakże okazuje się, że to temat o wymiarze ogólnospołecznym, wprost globalnym. A wyjątkowo dotyczy grup, które w rozległym zakresie są zinformatyzowane oraz użytkują innowacyjnych technologii. Czytaj cały artykuł
Flokowanie produktów Konsumenci od dawna poszukują niebanalnych i unikatowych towarów. Zwracają uwagę nie tylko na funkcjonalność, ale również na estetykę i wygląd. Poszukują przedmiotów, które w wyrazisty sposób oddadzą ich ulubiony styl i upodobania. Czytaj cały artykuł
Eleganckie schody i balustrady Gdy mamy dom piętrowy należy zagwarantować łączność pomiędzy piętrami. Dla niewielkich domów, które mają dwa, maksimum trzy piętra, wyjście w postaci windy (która sprawdza się doskonale w wypadku wielopiętrowych budynków) będzie niepraktyczne a dodatkowo nieoszczędne. Czytaj cały artykuł

Technologia druku cyfrowego UV w reklamie zewnętrznej

druk uvWynaleziony przed wiekami druk stał się niezastąpionym rozwiązaniem na całym świecie i upowszechnił się we wszystkich dziedzinach życia i w wielu gałęziach gospodarki. Jedną z branż, w których pełni on szczególnie istotną funkcję, jest reklama. Obecnie reklamodawcy sięgają po nowoczesne metody druku, do których należy technologia UV. Jaką dokładnie rolę odgrywa druk UV w reklamie zewnętrznej?

Na czym polega druk UV?

Specyfika druku UV polega na zastosowaniu cienkiej warstwy polimerowych farb drukowych, które po naniesieniu na podłoże są poddawane działaniu światła UV. Na skutek promieniowania ultrafioletowego dochodzi do polimeryzacji, czyli procesu prowadzącego do utrwalenia pigmentów na materiale. Tak utwardzony tusz tworzy obraz charakteryzujący się wyjątkową trwałością. Oddziaływanie światła UV powoduje natychmiastowe wyschnięcie farby, dzięki czemu wydruk jest gotowy "od ręki". Warto przy tym zaznaczyć, że druk UV może być realizowany na szerokiej gamie podłoży, w tym również w wersji wielkoformatowej. Z tego powodu technologia ta cieszy się ogromną popularnością we współczesnej branży marketingowej przy produkcji reklam zewnętrznych.

Zalety druku UV

Do zalet druku UV należy przede wszystkim możliwość stosowania różnych podłoży drukarskich oraz różnorodnych formatów. Na uwagę zasługuje tu możliwość redukcji szkodliwego wpływu na środowisko poprzez zastąpienie tradycyjnego papieru polietylenem nadającym się do powtórnego wykorzystania, co umożliwiają np. tusze Uvijet, które znajdziemy w asortymencie marki FUJIFILM Sericol Polska. Poza tym ogromnym atutem druku UV jest wyjątkowa trwałość drukowanych obrazów, które są odporne na oddziaływanie szkodliwych czynników, w tym również warunków atmosferycznych, co pozwala na stosowanie tej technologii w reklamie zewnętrznej. Nie bez znaczenia z marketingowego punktu widzenia jest także wysoka jakość farb UV, które wyróżnia żywa, wyrazista kolorystyka. Dzięki temu możliwe jest podniesienie atrakcyjności przekazu reklamowego, który skutecznie przykuje uwagę potencjalnych klientów.

Zastosowania druku UV w reklamie zewnętrznej

Wspomniana wcześniej możliwość zadrukowywania różnych materiałów to jedna z głównych zalet technologii UV. Nadruki w tej technologii można nanosić na papier i polietylen, a także na szkło, drewno czy różnego rodzaju tkaniny. Dzięki temu możliwe jest zadrukowywanie rozmaitych nośników reklamowych. Podstawę stanowią tu billboardy, czyli wszechobecne w przestrzeni publicznej reklam/y produktów i usług. Poza tym druk UV pozwala także na realizację projektów banerów, szyldów i innych materiałów reklamowych.

Kontakt

Sitte.pl

kom: 606 281 023
tel: 81 473 2011

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.