poniedziałek, sierpień 08, 2022
image image image image
Wiosna - uciążliwy okres dla alergików Gdy dni się wydłużają, a słońce lekko zbliża się do Ziemi zaczyna się następny okres wegetatywny roślin. Czytaj cały artykuł
Technologia vs sen Od jakiegoś wskazuje się na istnienie nowej choroby - bezsenność technologiczna. Pojęcie brzmi tak bardzo odlegle, że nawet nie myślimy, co oznacza i czy nas dotyczy. Jednakże okazuje się, że to temat o wymiarze ogólnospołecznym, wprost globalnym. A wyjątkowo dotyczy grup, które w rozległym zakresie są zinformatyzowane oraz użytkują innowacyjnych technologii. Czytaj cały artykuł
Flokowanie produktów Konsumenci od dawna poszukują niebanalnych i unikatowych towarów. Zwracają uwagę nie tylko na funkcjonalność, ale również na estetykę i wygląd. Poszukują przedmiotów, które w wyrazisty sposób oddadzą ich ulubiony styl i upodobania. Czytaj cały artykuł
Eleganckie schody i balustrady Gdy mamy dom piętrowy należy zagwarantować łączność pomiędzy piętrami. Dla niewielkich domów, które mają dwa, maksimum trzy piętra, wyjście w postaci windy (która sprawdza się doskonale w wypadku wielopiętrowych budynków) będzie niepraktyczne a dodatkowo nieoszczędne. Czytaj cały artykuł

Historia nietypowego zespołu rajdowego formuły 1

siedzacy trybWyścigi Mistrzostw Świata Formuły 1 od 1950 roku nieprzerwanie rozpalają wyobraźnie fanów motoryzacji. Zawrotne prędkości, najlepsi kierowcy wyścigowi na świecie i adrenalina towarzysząca każdemu startowi przyciąga miliony widzów zarówno na tory, jak i przed ekrany telewizorów.

Przynależność do elitarnej grupy bolidów biorących udział w Grand Prix Formuły 1 sprawia, że największe marki świata wydają rokrocznie miliony dolarów na przygotowanie się do każdego sezonu wyścigów. W ostatnich latach do czołówki najlepszych drużyn szturmem dołączyła jedna z najmłodszych ekip w tej stawce, czyli drużyna Red Bull Racing.

Firma Red Bull od wielu lat należała do grona sponsorów wyścigów Formuły 1. Kiedy jednak w 2004 roku Ford ogłosił wycofanie się z rywalizacji i wystawił na sprzedaż zespół Jaguar Racing, to właśnie właściciel popularnej marki napojów energetycznych odkupił drużynę od Forda i tym samym od 2005 roku do rywalizacji o najwyższe stawki włączyła się ekipa Red Bull Racing.

Tylko pięć lat potrzebowali konstruktorzy z tego najmłodszego wówczas zespołu, aby sięgnąć po najwyższe trofea. Przełomem okazało się nawiązanie współpracy z firmą Renault i montowanie w bolidach silników tej firmy oraz zaproszenie do drużyny najmłodszego wówczas kierowcę Formuły 1 Sebastiana Vettela, który swój pierwszy sezon w Formule 1 w 2009 roku zakończył na drugim miejscu, a w 2010 pozwolił drużynie Red Bulla po raz pierwszy zgarnąć całą pulę nagród. Drużyna zwyciężyła bowiem w klasyfikacji konstruktorów i w kategorii kierowców, gdzie tytuł mistrza zdobył właśnie Sebastian Vettel. Osiągnięcie to udało się powtórzyć jeszcze trzykrotnie i to w kolejnych sezonach. Red Bull Racing zdominował więc wyścigi i zdobywał najważniejsze tytuły w 2011, 2012 i 2013 roku.

Sukces nie byłby możliwy bez wizjonerskiego podejścia szefa Red Bulla Dietricha Mateschitza. Zobowiązał się on do zainwestowania w rozwój drużyny 400 milionów dolarów w ciągu trzech lat. Innym ważnym elementem na drodze do sukcesu było stworzenie programu rozwojowego dla młodych kierowców, który pozwala na szkolenie przyszłych mistrzów tej dyscypliny. Dzięki spektakularnym postępom zespół zyskał ogromną popularność i z niewiele znaczącego uczestnika dołączył do grona najbardziej liczących się drużyn Formuły 1. Wywołało to rosnące z każdym zwycięstwem zainteresowanie mediów i fanów. Ci ostatni szczególnie chętnie identyfikują się ze swoim zespołem, odwiedzają Red Bull sklep i szczycą się gadżetami związanymi z Red Bull Racing.

 

Internetowe wydawnictwo prasowe

Serwis Norbertinum.com.pl to najciekawsze wydarzenia z kraju i ze świata, ciekawe artykuły z dziedziny nauki, kultury, a także rzeczowe informacje prawne i ekonomiczne. Na Norbertinum.com.pl przeczytasz o wydarzeniach sportowych, poznasz ciekawe miejsca z działu turystyka i zapoznasz się z najnowszymi osiągnięciami techniki.

Kontakt

Sitte.pl

kom: 606 281 023
tel: 81 473 2011

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.